• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
9
حاشیه سخنان وزیر

ضرغامی و رونالدو

  • کد خبر : 25239
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۳۷

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دولت آقای رئیسی اصرار فراوانی دارد که متفاوت باشد و در همه حوزه‌ها اظهارنظر کند. صحبت‌های جنجالی ایشان در بخش‌های غیر مرتبط باعث توجه بیش‌ازحد به او شده است. از سخنانش در خصوص حجاب، نابود شدن معماری ایران بعد از انقلاب، ترساندن گردشگران خارجی، اظهارنظر در خصوص کنسرت‌ها، سخنانش […]

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دولت آقای رئیسی اصرار فراوانی دارد که متفاوت باشد و در همه حوزه‌ها اظهارنظر کند. صحبت‌های جنجالی ایشان در بخش‌های غیر مرتبط باعث توجه بیش‌ازحد به او شده است. از سخنانش در خصوص حجاب، نابود شدن معماری ایران بعد از انقلاب، ترساندن گردشگران خارجی، اظهارنظر در خصوص کنسرت‌ها، سخنانش در مورد یکی از هنرپیشه ها تا همین اواخر در خصوص سرویس های بهداشتی.

وزیر گردشگری که می‌باید داعیه دار و غصه خور صنعت باشد اصرار دارد که با شوخی و کنایه با مسائل مهم برخورد کند.

در زمانی که می‌باید یکی از دغدغه‌های مهم ایشان، ورود گردشگر خارجی باشد و می‌باید همه هم‌وغم خود را معطوف توسعه گردشگری کند، شوخی با شخصی مانند رونالدو که می‌تواند حتی با حضور چندساعته خود در تهران، سفیری برای توسعه گردشگری باشد، بسیار غیرعادی است.

حواله دادن رونالدو و بچه‌محل‌های او به لزوم استفاده از پلتفرم‌های ایتا و بله و این‌که خیلی هم دلش بخواهد، به نظر نمی تواند به جایگاه حوزه میراث فرهنگی و گردشگری کمکی نموده و چه بسا انتقال این سخنان توسط تیم رسانه ای رونالدو می تواند مشکل ساز باشد .

البته حتماً ضرغامی می‌داند که کسی که با جت شخصی برای بازی به ایران خواهد آمد، ترسی از پرداخت رومینگ تلفن همراهش نداشته و می‌تواند با همان خط بدون نیاز و ترس از فیلترینگ در فضای مجازی پیام بگذارد و با خانواده اش صحبت کند.

قطعاً عضو شورای عالی فضای مجازی می‌داند که حجم افرادی که این هنرمندان و یا ورزشکاران را در صفحات مجازی دنبال می‌کنند کم نیستند. شاید باورش سخت باشد که فقط کریستیانو رونالدو در یکی از محیط‌های مجازی بیش از ۶۰۵ میلیون نفر دنبال کننده دارد؛ یعنی بیش از دو برابر کل جمعیت خاورمیانه!

ضرغامی برای مدت ۱۰ سال، در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۳ ریاست سازمان صداوسیما را بر عهده داشت. احتمالاً شخصیت‌های ساخته‌شده مهران مدیری در دوره مدیریت او بر صداوسیما، از شب‌های برره تا مرد دو هزارچهره به مذاق رئیس خوش آمده که با همان فرمان سکان این کشتی به‌گل‌نشسته را با شوخی و مزاح را در این وانفسا می‌چرخاند.

لینک کوتاه : https://hoteljar.ir/?p=25239

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نماد

نماد


برچسب ها
اجتماعی > حقوقی و قضایی استان ها > آذربایجان شرقی استان ها > اصفهان استانها > تهران استانها > خراسان جنوبی استان ها > خراسان رضوی استان ها > خراسان شمالی استان ها > خوزستان استانها > خوزستان استان ها > زنجان استان ها > سمنان استانها > سمنان استان ها > فارس استان ها > قم استان ها > لرستان استان ها > مازندران استان ها > مرکزی استان ها > همدان استان ها > کردستان استان ها > کرمان استان ها > گلستان استان ها > گیلان سیاست > احزاب و تشکلها سیاست > امنیتی و دفاعی سیاست > دولت سیاست > رهبری سیاست > سایر سیاست > سیاست خارجی سیاست > مجلس سیاسی > دولت سیاسی > سیاست داخلی سیاسی > مجلس عکس > خبری عکس > دریافتی فرهنگی و هنری > ادبیات و کتاب فرهنگی و هنری > تجسمی و موسیقی فرهنگی و هنری > دین و اندیشه فرهنگی و هنری > رسانه فرهنگی و هنری > سینما و تئاتر فرهنگی و هنری > فرهنگ حماسه فرهنگی و هنری > فرهنگ عمومی فرهنگی و هنری > گردشگری و میراث فیلم > سیاست ویدئو > خبر ویدئو > گزارش