• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7
یادداشت دوم مدیر مسئول

توهین ، تهدید و … خبرنگار

  • کد خبر : 28381
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۶:۰۲

صنعت هتلداری ، صنعت مهربانی است . صنعت انتشار محبت و آرامش است . صنعت توسعه عشق حتی به مهمانان ناشناس است . قرارگیری در این شغل از سرمایه گذاری تا مدیریت و اشتغال می باید روح انسان را لطیف و مهربان سازد. این خصلت این صنعت است . فعالیت در این شغل بی شباهت […]

صنعت هتلداری ، صنعت مهربانی است . صنعت انتشار محبت و آرامش است . صنعت توسعه عشق حتی به مهمانان ناشناس است . قرارگیری در این شغل از سرمایه گذاری تا مدیریت و اشتغال می باید روح انسان را لطیف و مهربان سازد. این خصلت این صنعت است . فعالیت در این شغل بی شباهت با گلابگیری نیست . بقول دوستی که می گفت کافی است چند دقیقه ای در مراسم گلاب گیری حضور داشته باشی و آن وقت ساعت ها بوی گل و گلاب خواهی داد . اگر کسی در صنعت هتلداری قرار بگیرد و حال دیگران را خوب نکند ، مشکل در جای دیگری است .
توقع رفتار صبورانه ، مهربانانه و محبت آمیز از مدعیان این صنعت ، توقع زیادی نیست . اگر هم هست ، توهین ، تهدید و استفاده از الفاظ رکیک ، راه و رسم این صنعت نیست . تعارض در رفتار و گفتار تحت هر شرایطی زیبنده هیچ انسانی نیست .
تظاهر به خوب و منزه بودن و فریب تملق دیگران را خوردن مصداق افرادی است که به یک دست گوشی آیفون ۱۰۰ میلیونی گرفته و با دست دیگر با تسبیح ده هزارتومانی ذکر می گویند و خیال می کنند مسیر را درست می روند .
مدت زمان زیادی از انتشار متن “توهین ، تهدید و تحقیر خبرنگار” نگذشته که افراد و دوستان زیادی پیگیر انتشار فایل صوتی مربوطه هستند .
بعد از انتشار متن قبلی ، طبق معمول جامعه به دو دسته کلی تقسیم شد . یک دسته آنان که حتی از دوستان نزدیک و هم مسلک بوده و مانند همیشه بی تفاوت بوده ، اهمیتی به توهین به شخصیت افراد و خبرنگاران نداده و فقط نظاره گر بودند و یک دسته آنان که تضعیع حق را بر نتافتند و در پیام ها ، تماس ها و ملاقات های شخصی ،دلجویی کرده و خواستار انتشار فایل و نام و نشان توهین کننده شده و درخواست برخورد قانونی داشتند .
اما من از حق خود گذشتم ، فایل صوتی را به امانت این دنیا نگه داشتم و به تاسی از شاعر خوش آوازه ( سایه ) می گویم که “مقابل هیچ انسانی نخواهم ایستاد ، جز برای بوسیدنش “. اما نه می بخشم و نه فراموش می کنم .
فقط به رسم مهربانی به آنان که بدون ابراز پشیمانی توهین کرده می گویم که مراقب باشید در دام دیکتاتوری نیفتید که آن بد دامی است . ریشه دیکتاتوری از مال دنیا ، اعتبار ظاهری دنیا ، تملق و عرض ارادت های توخالی و مشورت های غلط اطرافیان است .دیکتاتورها با افتادن در این دام ها ست که هم بد حرف می زنند و هم حرف بد می زنند و شک نکنید که این آغاز تباهی است . این فرموده خداوند است که :”فَأَمَّا الْإِنْسَانُ إِذَا مَا ابْتَلَاهُ رَبُّهُ فَأَكْرَمَهُ وَنَعَّمَهُ فَيَقُولُ رَبِّي أَكْرَمَنِ”.

#توهین_نکنید #تهدید_نکند #تملق_نشنوید #تملق_نگویید #توهین_به_خبرنگار #تهدید_خبرنگار

لینک کوتاه : https://hoteljar.ir/?p=28381

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نماد

نماد


برچسب ها
اجتماعی > حقوقی و قضایی استان ها > آذربایجان شرقی استان ها > اصفهان استانها > تهران استانها > خراسان جنوبی استان ها > خراسان رضوی استان ها > خراسان شمالی استان ها > خوزستان استانها > خوزستان استان ها > زنجان استان ها > سمنان استانها > سمنان استان ها > فارس استان ها > قم استان ها > لرستان استان ها > مازندران استان ها > مرکزی استان ها > همدان استان ها > کردستان استان ها > کرمان استان ها > گلستان استان ها > گیلان سیاست > احزاب و تشکلها سیاست > امنیتی و دفاعی سیاست > دولت سیاست > رهبری سیاست > سایر سیاست > سیاست خارجی سیاست > مجلس سیاسی > دولت سیاسی > سیاست داخلی سیاسی > مجلس عکس > خبری عکس > دریافتی فرهنگی و هنری > ادبیات و کتاب فرهنگی و هنری > تجسمی و موسیقی فرهنگی و هنری > دین و اندیشه فرهنگی و هنری > رسانه فرهنگی و هنری > سینما و تئاتر فرهنگی و هنری > فرهنگ حماسه فرهنگی و هنری > فرهنگ عمومی فرهنگی و هنری > گردشگری و میراث فیلم > سیاست ویدئو > خبر ویدئو > گزارش