• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
5

برگزاری دومین کنگره شهدا در خراسان شمالی سبب ترویج روحیه ایثار در جامعه می شود

  • کد خبر : 73324
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۱

شنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۷ دسته‌بندی: خراسان شمالی کد خبر: ۱۴۰۲۰۹۲۵۱۷۹۶۴ خبرنگار : ۵۰۰۴۶ چاپ ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی با اشاره به ضرورت بستر سازی لازم برای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان، گفت: برگزاری کنگره شهدا تنها برای بزرگداشت شهیدان نیست، بلکه حرکتی به منظور انتقال سیره و منش شهدا است، تا از این طریق روحیه ایثار و سلحشوری و امید در جامعه را بیش از پیش تقویت کنیم.
محمدرضاحسین‌نژاد در ستاد دومین کنگره سه هزار شهید استان که ۲۵ آذر ماه برگزار شد، با بیان اینکه همواره باید یاد و راه شهیدان والامقام پاس داشته شود و پیام شهدا منتقل شود، افزود: این حرکت باید به فرآیندی مستمر و همیشگی برای زنده نگه داشتن یاد شهیدان تبدیل شده و هیچگاه نباید متوقف شود.
وی برپایی کنگره‌های شهدا را حرکتی ارزشمند و امیدآفرین دانست و توصیه کرد: ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت در جامعه و تبیین آن بین مردم و به ویژه نسل جوان صورت بگیرد.
استاندار خراسان شمالی گفت: چنانکه شاهد جلوه های روحیه ایثار و شهادت طلبی در دوران هشت سال دفاع مقدس بودیم، اکنون نیز زنده نگه داشتن و تقویت این روحیه سبب ای..

  • شنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: ۱۴۰۲۰۹۲۵۱۷۹۶۴
  • خبرنگار : ۵۰۰۴۶
  • چاپ

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی با اشاره به ضرورت بستر سازی لازم برای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان، گفت: برگزاری کنگره شهدا تنها برای بزرگداشت شهیدان نیست، بلکه حرکتی به منظور انتقال سیره و منش شهدا است، تا از این طریق روحیه ایثار و سلحشوری و امید در جامعه را بیش از پیش تقویت کنیم.

محمدرضاحسین‌نژاد در ستاد دومین کنگره سه هزار شهید استان که ۲۵ آذر ماه برگزار شد، با بیان اینکه همواره باید یاد و راه شهیدان والامقام پاس داشته شود و پیام شهدا منتقل شود، افزود: این حرکت باید به فرآیندی مستمر و همیشگی برای زنده نگه داشتن یاد شهیدان تبدیل شده و هیچگاه نباید متوقف شود.

وی برپایی کنگره‌های شهدا را حرکتی ارزشمند و امیدآفرین دانست و توصیه کرد: ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت در جامعه و تبیین آن بین مردم و به ویژه نسل جوان صورت بگیرد.

استاندار خراسان شمالی گفت: چنانکه شاهد جلوه های روحیه ایثار و شهادت طلبی در دوران هشت سال دفاع مقدس بودیم، اکنون نیز زنده نگه داشتن و تقویت این روحیه سبب ایستادگی در برابر تهدیدات دشمن و کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی خواهد شد.

وی بر بستر سازی برگزاری کنگره شهدا با شور و قوی تر از گذشته تاکید کرد و امیدآفرینی، پیوست اجتماعی و خدمات رسانی، جذب و به کار گیری جوانان به عنوان موتور محرکه کشور، استفاده از ظرفیت رسانه ها و اطلاع رسانی، تولید آثار فاخر فرهنگی و … را از جمله اهداف برگزاری این کنگره ها در استان عنوان کرد.

فرمانده سپاه استان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان در سال ۱۴۰۴، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک اصل مهم و اساسی در جامعه است.

سردار فرجی افزود: آشنایی با فلسفه جهاد در راه خدا، ترویج سبک زندگی شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت، دستاوردهای دفاع مقدس، ارتباط نسل امروز و نسل دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف این کنگره است.

وی افزود: برگزاری کنگره شهدا در جهت رشد و تعالی در جامعه‌ اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • – ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • – نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
لینک کوتاه : https://hoteljar.ir/?p=73324

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نماد

نماد


برچسب ها
اجتماعی > حقوقی و قضایی استان ها > آذربایجان شرقی استان ها > اصفهان استانها > تهران استانها > خراسان جنوبی استان ها > خراسان رضوی استان ها > خراسان شمالی استان ها > خوزستان استانها > خوزستان استان ها > زنجان استان ها > سمنان استانها > سمنان استان ها > فارس استان ها > قم استان ها > لرستان استان ها > مازندران استان ها > مرکزی استان ها > همدان استان ها > کردستان استان ها > کرمان استان ها > گلستان استان ها > گیلان سیاست > احزاب و تشکلها سیاست > امنیتی و دفاعی سیاست > دولت سیاست > رهبری سیاست > سایر سیاست > سیاست خارجی سیاست > مجلس سیاسی > دولت سیاسی > سیاست داخلی سیاسی > مجلس عکس > خبری عکس > دریافتی فرهنگی و هنری > ادبیات و کتاب فرهنگی و هنری > تجسمی و موسیقی فرهنگی و هنری > دین و اندیشه فرهنگی و هنری > رسانه فرهنگی و هنری > سینما و تئاتر فرهنگی و هنری > فرهنگ حماسه فرهنگی و هنری > فرهنگ عمومی فرهنگی و هنری > گردشگری و میراث فیلم > سیاست ویدئو > خبر ویدئو > گزارش