💬 چرا برخی از فعالان صنعت هتلداری به اخبار انتقادی،تخصصی و علمی توجه نمیکنند؟
این سوال خوبی می تواند باشد. در حالی که اخبار انتقادی و تحلیلهای تخصصی میتوانند تأثیرات زیادی بر تصمیمات تجاری هتلها و مدیریت منابع در صنعت هتلداری داشته باشند، برخی از فعالان ترجیح میدهند که این اخبار را نادیده بگیرند ، در خلوت راجبع آن صحبت کنند و یا از کنار آن عبور کنند.
🔍 بررسی آمار یک پست اخیر هتلجار:
در یکی از آخرین پستهای هتلجار، حدود ۳۰ هزار بازدید ثبت شده که جالب است بدانید ۸۹٫۷% از این بازدیدها مربوط به افرادی است که مستقیما دنبال کننده هتلجار نیستند. این بدان معناست که تنها ۱۰ درصد از آنها دنبال کننده مستقیم و سایرین صرفاً به مشاهده آن پرداختهاند. همچنین، تنها حدود ۱۰۰ لایک برای این پست ثبت شده است !.
⚖️ در حالی که پستهای مربوط به انتصابات یا اخبار عمومی، معمولاً لایکها و تعاملات بیشتری دارند.آیا این میتواند ناشی از عدم تمایل به اظهار نظر یا مشارکت در موضوعات حساس باشد؟
🧐 چرا چنین تفاوتی در واکنشها مشاهده میشود؟
به نظر میرسد که بسیاری از افراد از نگرانی بابت اثرات احتمالی بر روابط حرفهای یا شهرت خود، از تایید یا واکنش نشان دادن به اخبار انتقادی پرهیز میکنند. و به جای آن ، اخبار انتصابات یا موفقیتها که میتوانند صرفاً نشانهای از حمایت و تبریک باشند، ترجیح داده میشوند.
🚨 آیا باید از این اخبار انتقادی اجتناب کرد؟
قطعا خیر! اخبار انتقادی و تخصصی، به دلیل تحلیل دقیق مسائل و تأثیرات آنها بر صنعت، میتوانند کمککنندهترین اطلاعات برای تصمیمگیریهای آگاهانه باشند. این اخبار در واقع به پیشرفت و بهبود شرایط در صنعت هتلداری کمک میکنند.
✅ به نظر باید :
از اخبار تخصصی و انتقادی حمایت شود.
با تایید و اشتراکگذاری این اخبار، نشان داد که همه مشتاق به پیشرفت و تحول مثبت در صنعت هتلداری هستند.
از مشارکت در نقدهای سالم و سازنده نهراسید، چرا که تنها از طریق بحث و تبادل نظر میتوانیم راهحلهای بهتری برای چالشهای صنعت پیدا کرد.
📢 نظر شما چیست؟ آیا شما هم در مواجهه با اخبار انتقادی تردید دارید؟ در کامنتها با ما به اشتراک بگذارید.
🔄 و این خبر را با دوستان و همکارانتان به اشتراک بگذارید.
“هتلجار ، دیده بان شفافیت در هتلداری ایران”













