• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2
مردی برای تمام فصول!

صدا و سیمای گردشگری ضرغامی

  • کد خبر : 82607
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۴:۱۴

صداوسیمای گردشگری ضرغامی سید عزت اله ضرغامی مرد همیشه در صحنه‌ای است که دست روزگار را خوب خوانده است. او با سلامت نفس و گشاده‌رویی با مشکلات برخورد کرده و سعی می‌کند از روی همه‌چیز با بلدوزر بگذرد. مرد حاشیه‌ساز کابینه دولت سیزدهم که اتفاقات در حاشیه نبوده و کاملاً در متن است خوب می‌داند […]

صداوسیمای گردشگری ضرغامی
سید عزت اله ضرغامی مرد همیشه در صحنه‌ای است که دست روزگار را خوب خوانده است. او با سلامت نفس و گشاده‌رویی با مشکلات برخورد کرده و سعی می‌کند از روی همه‌چیز با بلدوزر بگذرد.
مرد حاشیه‌ساز کابینه دولت سیزدهم که اتفاقات در حاشیه نبوده و کاملاً در متن است خوب می‌داند که چه می‌گوید و چه می‌خواهد.
صدای ضرغامی همیشه مطمئن، پر امید و مثل متولدین نازی‌آباد تهران با مرام و مثل پرتقال‌های بی‌نظیر دزفول شیرین و پرمهر است. سیمای عزت همیشه با زیر چشمان پف‌کرده، کمی کدر و موهای شانه‌زده و چند تار سفید از بین جمعیت زیاد قابل‌تشخیص است.
این صداوسیما متعلق به مردی است که نظامی و سیاسی بوده، مهندسی خوانده، کار فرهنگی کرده و زمان ریاست بر صداوسیما با راه‌اندازی ده ها شبکه و ساخت سریال‌های طنز جالب و سریال‌های فاخر و …نام خود را در تاریخ این سازمان عریض و طویل ماندگار و رویای ساخت مجسمه‌ای از ایشان در سالن مشاهیر بعد از انقلاب را دور از ذهن نساخته است.
اما وزارت این مرد برای همه فصول،در وزارتخانه عریض و طویل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی منجر به وقوع اتفاق خاصی نگردیده است.البته شاید شرایط بر وفق مراد پیش نرفت و حتماً با همین فرمان پیش نخواهد رفت. شاید هم چینش مدیران خوب‌صورت نگرفته و بحران‌های پی‌درپی،مزید بروز مشکلات شده است.
سید گردشگری با مدیریت ده‌ساله بر صداوسیما همواره خنده را بر لبان کارکنان و مردم ایران نشاند.الان خبر از لبخند کارکنان وزارتخانه میراث نداریم ولی بر لبان فعالان گردشگری ایران لبخندی نمی‌بینیم.
افزایش تعداد نفرات تورهای ورودی نسبت به سال قبل اگر هم که صحیح باشد،قطعاً صحیح نیست.با افزایش غیرعادی قیمت ارزهای خارجی،ایران بهشت گردشگران فقیری است که خوب می‌خورند و خوب می‌خوابند و خوب خرج می‌کنند.
هزینه‌های بالای سفر در کنار بالا رفتن همه هزینه‌ها،مانع برنامه‌ریزی گردشگری برای عموم مردم شده است.
سید می‌دانید که نباید به تعریف و تمجید این پشت‌میزنشینان میکروفون به دست دلخوش کنید.تعاریف اینان را برای گذشتگان حتماً خوانده و دیده‌اید.
انحصارگرایی،جاه‌طلبی،شلوغ‌کاری،جوسازی،دروغ‌پراکنی،چاپلوسی،ارائه اطلاعات غلط،خودبزرگ‌بینی و …آفت این صنعت است.
نگذارید خرزوخان ها،توهم خوب بودن را القاء کنند.کف جاده گردشگری از این خبرها نیست.

لینک کوتاه : https://hoteljar.ir/?p=82607

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نماد

نماد


برچسب ها
اجتماعی > حقوقی و قضایی استان ها > آذربایجان شرقی استان ها > اصفهان استانها > تهران استانها > خراسان جنوبی استان ها > خراسان رضوی استان ها > خراسان شمالی استان ها > خوزستان استانها > خوزستان استان ها > زنجان استان ها > سمنان استانها > سمنان استان ها > فارس استان ها > قم استان ها > لرستان استان ها > مازندران استان ها > مرکزی استان ها > همدان استان ها > کردستان استان ها > کرمان استان ها > گلستان استان ها > گیلان سیاست > احزاب و تشکلها سیاست > امنیتی و دفاعی سیاست > دولت سیاست > رهبری سیاست > سایر سیاست > سیاست خارجی سیاست > مجلس سیاسی > دولت سیاسی > سیاست داخلی سیاسی > مجلس عکس > خبری عکس > دریافتی فرهنگی و هنری > ادبیات و کتاب فرهنگی و هنری > تجسمی و موسیقی فرهنگی و هنری > دین و اندیشه فرهنگی و هنری > رسانه فرهنگی و هنری > سینما و تئاتر فرهنگی و هنری > فرهنگ حماسه فرهنگی و هنری > فرهنگ عمومی فرهنگی و هنری > گردشگری و میراث فیلم > سیاست ویدئو > خبر ویدئو > گزارش