در عصر دیجیتال، گردشگران انتظار دریافت خدماتی ویژه شخص خود را دارند. آنان نیاز دارند همیشه آنلاین و متصل به اینترنت باشند و نیاز به تجربه‌هایی جدید و شگفت در آنها وجود دارد. این گردشگران از مقاصدی بازدید می‌کنند که بتواند به آنها چیزی نوین و مجزا از چیزهایی که دیگران عرضه می‌کنند، ارائه دهد؛ ضمن اینکه با محیط‌زیست فرهنگی - اجتماعی و طبیعی در تعامل باشد.
چنانچه آمارها نشان می‌دهد واژه گردشگری در سال‌های اخیر توانسته از جایگاهی خاص برخوردار شود و جمع زیادی از مشتاقان جوان را به‌سوی خود جلب کند. اما در این میان می‌توان از نقش و جایگاه وسایل ارتباط جمعی بسیار یاد کرد. رسانه‌ها وقتی موفق هستند که در معرفی و تعریف جامعی از این صنعت خوب عمل کنند و با فرهنگ درست اطلاع‌رسانی آشنا باشند و باعث رشد و ترقی این صنعت گردند.
صنعت گردشگری تا پایان دهه آینده در صدر جدول صنایع پردرآمد جهان قرار می گیرد و انتظار می رود بیش از ۴۰ درصد اشتغال جهان را به خود اختصاص دهد. این صنعت با بخش های مختلف اقتصاد به طور مستقیم و غیر مستقیم در تعامل قرار دارد و با داشتن اثرات مثبت عمیق و متقابل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از بخش های حائز اهمیت و مهم به شمار می رود .
اهمیت روزافزون موتورهای جستجوی هتل موجب شده که کسب و کار بازاریابان اینترنتی هتل ها داغ شود و با توجه به رشد سریع این بخش جدید بازار رزرو اینترنتی ، عدم نمایش هتل ها در متاسرچ ها ، باعث کاهش درآمد و خالی ماندن اتاق های آنها خواهد شد .
مشکلات معلولین در هتل ها ( مشکل شماره پنج )
مشکلات معلولین در هتل ها ( مشکل شماره چهار )
مشکلات معلولین در هتل ها ( مشکل شماره سه )
hoteljar
صفحه  از ۳