کد خبر: ۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
پایگاه خبری هتل‌جار 1 ساله شد
نتایج نظرسنجی در خصوص نحوه عملکرد پایگاه خبری هتل‌جار به عنوان رسانه تخصصی صنعت هتلداری ایران در طول یک سال اخیر، حاکی از رضایت بالای مخاطبان از این رسانه است. 89 درصد از مخاطبان، عملکرد پایگاه خبری هتل‌جار را مناسب ارزیابی نموده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری هتل‌جار به مناسبت 26 مهرماه، سالروز آغاز فعالیت رسانه تخصصی صنعت هتلداری ایران، تصمیم گرفتیم تا با انتشار نظرسنجی در وب‌سایت پایگاه خبری هتل‌جار و همچنین شبکه اجتماعی تلگرام، میزان رضایت مخاطبان از این رسانه تخصصی را مورد ارزیابی قرار دهیم.

نتایج به دست آمده از این 2 نظرسنجی، حاکی از سطح بالای رضایت مخاطبان است تا جایی که 71 درصد ( 103 نفر ) از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی عملکرد پایگاه خبری هتل‌جار را مطلوب ( گزینه‌های بسیار خوب و خوب )، 18 درصد ( 26 نفر ) متوسط ( گزینه متوسط ) و 11 درصد ( 16 نفر ) نیز عملکرد هتل‌جار را ضعیف ( گزینه‌های ضعیف و بسیار ضعیف ) تشخیص داده‌اند.

با احترام به تمامی افرادی که عملکرد ما را ضعیف دانسته‌اند، رضایت بالای 71 درصد از مخاطبان این رسانه تخصصی صنعت هتلداری کشور را افتخار دانسته و علاوه بر ادامه مسیر پیشین خود در اطلاع‌رسانی کامل، جامع و شفاف، سعی خواهیم داشت تا در جهت افزایش رضایت مخاطبان گام برداریم.


نتایج نظرسنجی در وب‌سایت پایگاه خبری هتل‌جار




نتایج نظرسنجی شبکه اجتماعی تلگرام