کد خبر: ۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
"مهدی امجدی" که در حال حاضر سمت مدیر داخلی هتل بین‌المللی داریوش در کیش را بر عهده دارد از جمله مدیرانی در صنعت هتلداری کشور محسوب می‌شود که مدارج ترقی را پله پله و گام به گام طی کرده است.
"مهدی امجدی" که در حال حاضر سمت مدیر داخلی هتل بین‌المللی داریوش در کیش را بر عهده دارد از جمله مدیرانی در صنعت هتلداری کشور محسوب می‌شود که مدارج ترقی را پله پله و گام به گام طی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری هتل‌جار، مهدی امجدی فعالیت خود در عرصه هتلداری را از سال 1370 در هتل "مشهد" تهران آغاز نمود و در سال‌های 74، 84 نیز به ترتیب در هتل "بزرگ" تهران و هتل "چمران" شیراز، سمت‌هایی را عهده‌دار بوده است.

وی که از سال 1387 تا به امروز در پست "مدیر داخلی" هتل بزرگ داریوش در کیش مشغول به فعالیت است، در طول 25 سال حضور در صنعت هتلداری مشاغل مختلفی از جمله صندوق‌دار، پذیرشگر، مدیریت پذیرش، مسئول روابط‌عمومی، مسئول امور میهمانان و مدیریت داخلی را تجربه کرده است.

مدیر داخلی فعلی هتل بزرگ داریوش کیش تاکنون دوره‌های مختلف آموزشی را گذرانده و موفق به کسب گواهینامه‌های متعددی در سطح داخلی و بین‌المللی شده است که در ذیل به چند نمونه از آن اشاره شده است. 

- F.C.E زبان انگلیسی

- اپراتوری پیشرفته 

- خانه‌داری 

- فرانت آفیس 

- رضایت مندی مشتری از موسسه TUV آلمان 

- نگرش نوین در مدیریت هتلداری از موسسه بین‌المللی کاراد 


در ادامه تصاویر وی و همچنین مدارک اخذ شده توسط "مهدی امجدی" را مشاهده می‌نمایید.