کد خبر: ۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
پایگاه خبری هتل‌جار - در این بخش از آموزش زبان انگلیسی هتلداری، ویژگی‌های مکالمه و شروع یک مکالمه خوب با میهمان را برای استفاده علاقه‌مندان، کارآموزان و همچنین شاغلین در زمینه هتلداری معرفی می‌نماییم. با پایگاه خبری هتل‌جار همراه باشید.
پایگاه خبری هتل‌جار - در این بخش از آموزش زبان انگلیسی هتلداری، ویژگی‌های مکالمه و شروع یک مکالمه خوب با میهمان را برای استفاده علاقه‌مندان، کارآموزان و همچنین شاغلین در زمینه هتلداری معرفی می‌نماییم. با پایگاه خبری هتل‌جار همراه باشید.




مکالمات در صنعت هتلداری و ميهمان‌نوازی به دو شكل آغاز می‌شود


1 - حالت غیر رسمی - شروع مکالمه با سلام / Hi یا Hello

2 - حالت رسمی - شروع مکالمه با روزبخیر و احوالپرسی/  Good morning، Good afternoon، Good evening


نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشت این است که یک مکالمه رسمی در صنعت هتلداری با "سلام / Hello" شروع نمی‌شود زیرا این کار مقام میهمان را با هتلدار یکسان کرده و او را از "میهمان" به "دوست" تبدیل می‌کند.

هنگام مکالمه با میهمان بهتر است از کلمات و عباراتی مانند: Need، Want، Have to، Must و Obligatin اصلا یا حتی‌الامکان کمتر استفاده شود.


برای مثال بهتر است به جای جمله‌: if you want anything I can help you از این عبارات استفاده شود:

- Feel free to call us

- We would be grateful if you call us

- If you would li;e anything We can provide you with them