کد خبر: ۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
در این اینفوگراف، 14 روش مدرن و نکته کلیدی مورد استفاده در امر بازاریابی برای هتل‌ها معرفی شده است که قطعا استفاده از این روش‌ها تاثیر به‌سزایی در افزایش فروش، مشتری و درآمد هتل‌ها خواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری هتل‌جار در این اینفوگراف، 14 روش مدرن و نکته کلیدی مورد استفاده در امر بازاریابی برای هتل‌ها معرفی شده است که قطعا استفاده از این روش‌ها تاثیر به‌سزایی در افزایش فروش، مشتری و درآمد هتل‌ها خواهد داشت.

14 نکته کلیدی در بازاریابی هتل‌ها به ترتیب عبارت‌اند از:


1 - رشد و گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند

2 - تاثیر ویدئو کلیپ‌های تبلیغاتی بر مخاطبان

3 - عدم استفاده از کلمات کلیدی

4 - بازاریابی مجدد برای جذب مشتریان

5 - رزرو آنلاین در مقابل مراجعه حضوری برای استفاده از خدمات هتل‌ها

6 - جست‌جوهای گسترده اینترنتی

7 - جستجوهای اینترنتی مفهومی

8 - چرخه گوگل برای هتل‌ها

9 - جهانی مملو از ابزارهای هوشمند

10 - بازاریابی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی

11 - اهمیت رو‌به‌رشد استفاده از سرویس گوگل پلاس

12 - استفاده عمیق از سرویس Google Analytics

13 - Site Speed

14 - جستجوی مکان‌محور