کد خبر: ۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
با حضور رئیس جامعه هتلداران ایران و جمعی از مدیران صنعت هتلداری برگزار شد
طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان صنعت هتلداری کشور از جمله رئیس جامعه هتلداران ایران و همچنین تعدادی از مدیران هتل‌های تهران، از زحمات دکتر رحیم‌پور و تعدادی دیگر از اعضای هیات‌مدیره گروه هتل‌های هما، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
به گزارش پایگاه خبری هتل‌جار، طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان صنعت هتلداری کشور از جمله رئیس جامعه هتلداران ایران و همچنین تعدادی از مدیران هتل‌های تهران، از زحمات دکتر رحیم‌پور و تعدادی دیگر از اعضای هیات‌مدیره گروه هتل‌های هما، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دکتر ابراهیم بای‌سلامی در این مراسم که در سالن صدف هتل ‌همای تهران برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات دکتر رحیم‌پور، اظهار داشت: در دنیا و به خصوص کشورهای اطراف ایران، گردشگری و هتلداری و سرمایه‌گذاری در این عرصه بسیار مورد توجه مسئولان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: متاسفانه در 40 سال گذشته پروژه‌های هتلداری و هتل‌سازی در کشورمان مورد بی‌مهری قرار گرفته و سودآور نبوده است که در این امر جنگ، تحریم و سایر مشکلات نیز بی‌تاثیر نبوده است.

 مدیرعامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی با اشاره به اینکه اشتیاق مسافرت و تعریف تقاضا به عنوان یکی از فرآیندهای اساسی در این صنعت مورد مطالعه بسیاری از گردشگران است، اظهار داشت: امروزه فرآیند میزبانی و میهمانی، صنعت گردشگری را به پدیده جامعه‌ی مدرن تبدیل کرده است. 

وی ادامه داد: ایران دارای پتانسیل‌های بسیاری برای جذب گردشگر است و مانند مالزی نیاز به ایجاد مراکزی برای جلب نظر گردشگر ندارد. همه دنیا اصفهان و شیراز را می‌شناسند. 

بای‌سلامی با تاکید بر اینکه گروه هتل‌های هما می‌بایست پیشتاز در صتعت هتلداری، هتل‌سازی و توسعه گردشگری در ایران باشد، تصریح کرد: یکی از استراتژی‌هایی که در هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی در بحث هتل‌سازی مطرح است، افزایش کیفی و کمی اقامتگاه‌هاست که حرکت به سوی استاندارهای بین‌المللی در گروه هتل‌های هما نیز از جمله آن است.

درادامه این مراسم، دکتر رحیم‌پور خلاصه‌ای از عملکرد خود از زمان تحویل تا پایان دوره تصدی‌اش برای حضار ارائه کرد و از مدیران ستادی هتل‌ها و تمامی کارکنان گروه برای خدمت صادقانه در آن دوران صمیمانه تشکر کرد. 

در ادامه حمزه‌زاده رئیس جامعه هتلداران ایران با اشاره به اینکه اکنون یک فرصت طلایی در حوزه گردشگری ایجاد شده است، گفت: از این فرصت با یک برنامه‌ریزی و استراتژی صحیح می‌توان بهره جست؛ زیرا که بدون برنامه در زمان کوتاه بازار را از دست خواهیم داد. 

حمزه‌زاده افزود: بحث ارتقاء کیفیت خدمات در سرویس‌دهی است. ما در ایران به مفهوم استانداردهای بین‌المللی، هتل خوب نداریم؛ لذا در حال حاضر نیازمند ساخت هتل‌هایی مطابق با استانداردهای بین‌المللی هستیم. البته باید ابتدا نیازسنجی در مناطق مختلف انجام شود و سپس کار ساخت آغاز شود.

در پایان این مراسم، دکتر اصلان‌زاده؛ مدیرعامل گروه ‌هتل‌های هما اظهار امیدواری کرد که با کمک همه دوستان و همکاران بتواند این مسئولیت را به خوبی و به نحو شایسته انجام دهد. 

مدیرعامل گروه هتل‌های هما ارتقاءکمی و کیفی خدمات، هم‌افزایی در گروه و هلدینگ و توسعه گروه را به عنوان ماموریت‌های محوله خود برشمرد. 

وی گفت: بنده همواره در طول سال‌ها تمام تلاشم این بوده که حس مودت و دوستی و همکاری را جاری کنم و از همین جا از تمامی همکارانم در گروه ایجاد این فضا را خواستارم.